  • Data: 2020-01-28 14:36:29
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-28 o 13:47, Marek pisze:

    > Ja nie mam na myśli współpracy z samą słuchawką. Ja mam na myśli
    > działanie tandemu sluchawka-zestaw-telefon. Tu jest dramat. Absurdy się
    > zaczynają jak masz kilka telefonów i kilka urządzeń BT.

    Miałem telefon, który głupiał, jak kazałem mu multimedia wysyłać do
    radia w samochodzie, a rozmowę telefoniczną do słuchawki BT. Żeby
    komunikaty z map + muza z netu szły via głośniki w samochodzie, a
    ewentualna rozmowa terminowała się na słuchawce. Zrywało link,
    przerywało transmisję, multimedia pojawiały się w słuchawce, cuda panie.
    Ten sam zestaw peryferiów, tylko inny telefon i problemy zniknęły.

    Podejrzewam, że sam moduł BT w telefonie nie był tak bardzo winien jak
    soft wyżej, czyli Android, który miał problemy z dwoma "kartami
    dźwiękowymi" na raz.

    --
    viktorius