  • Data: 2020-01-27 17:56:28
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 27.01.2020 o 11:24, Piotr Dmochowski pisze:
    [...]
> [...]

    W jakim sensie ?

    Tu mi trudno powiedziec ... tych roznych szkol jakby przybylo.

    > w telewizji propaganda gorsza niż za starej komuny,

    Optymistycznie trzeba: lepsza :-)

    >Co do edukacji i propagandy pełna zgoda, ale w kwestii "żarcia" to
    >pojechałeś po bandzie aż iskrami posypało. Z analizą żywności mam
    >zawodowo związek (łatwo sprawdzić jaki) od wielu lat, nie ulega
    >cienia wątpliwości że jakość żywności poprawiła się kolosalnie (!) od
    >czasów komuny.

    Masz na mysli swoje wskazniki ?
    Bo ja raczej czuje, ze smaczne wedliny trudno trafic. Moze jakies
    strasznie drogie.
    Chleb tez jakis dziwny ...

    >W kwestii płatności bezgotówkowych: na ostatnich wakacjach byłem z
    >rodziną na Islandii. W pierwszym hotelu zapytałem o kantor,
    >recepcjonista nie wiedział, o co chodzi. Po wyjaśnieniach
    >dowiedziałem się, że pieniądze mogę wymienić w banku, ale nie ma to
    >sensu, bo wszędzie można płacić kartą. Po obejrzeniu kursu w banku
    >stwierdziłem, że autentycznie nie ma to sensu, a jak się okazało,
    >terminale są nawet w kiblach na kompletnym zadupiu (nawiasem,
    >większość kibli jest bezpłatna). Papierowe eura przywiozłem do
    >Polski, a islandzkich koron nawet nie dotknąłem. Chociaż wydałem ich
> [...]

    Tylko jak czlowiek nie uwaza, to nasze banki lubia 6% skubnac.
    Duzo to nie jest, ale malo tez nie.
    Islandzki bank co prawda tez nie wymieni za darmo.

    Ale w Polsce tez juz prawie gotowki nie uzywam, prawie nie ma
    potrzeby.
    Ale na zadupiu troche gorzej.

    J.