  • 1. Data: 2010-11-30 12:41:12
    Temat: znak wodny
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Szukam jakiegoś prostego narzędzia do zrobienia hurtowego znaku wodnego.
    Mam bowiem prawie 200 fotek, które chcę komuś udostępnić, ale wolałbym
    to uczynić wklejając do każdego zdjęcia np. swojego logo albo nazwisko.
    Irfan potrafi coś takiego? A jeżeli nie, to... Pomożecie?

    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2010-11-30 12:48:11
    Temat: Re: znak wodny
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "pwz" <p...@o...eu> wrote in message news:id2rdd$bl0$1@news.onet.pl...
> [...]
    > uczynić wklejając do każdego zdjęcia np. swojego logo albo nazwisko. Irfan
    > potrafi coś takiego? A jeżeli nie, to... Pomożecie?

    Wpisujesz "znaki wodne na zdjeciach" w google, u mnie pierwszy link w
    wynikach mowi "10 darmowych narzędzi do tworzenia znaków wodnych".

    To naprawde jest latwiejsze od skonfigurowania czytnika news.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-11-30 13:30:44
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-11-30 13:48, kamil pisze:
    > Wpisujesz "znaki wodne na zdjeciach" w google, u mnie pierwszy link w
    > wynikach mowi "10 darmowych narzędzi do tworzenia znaków wodnych".
    >

    > To naprawde jest latwiejsze od skonfigurowania czytnika news.

    Masz absolutną rację. Dla potomności jedynie dodam, że wziąłem VSO Image
    Resizer i w pełni zaspokaja on moje potrzeby.
    EOT

    Pozdr
    pwz

  • 4. Data: 2010-11-30 14:40:35
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    popularna i darmowa przegladarka FastStone ma taka opcje w funkcji
    zbiorowego konwertowania plikow graficznych. Mozna tam wprowadzic tekst lub
    wlasna grafike i ustalic przezroczystosc.

  • 5. Data: 2010-11-30 17:29:17
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent pwz nadaje:
    > Mam bowiem prawie 200 fotek, które chcę komuś udostępnić,
    > ale wolałbym to uczynić wklejając do każdego zdjęcia np. swojego logo
    > albo nazwisko. Irfan potrafi coś takiego?

    Potrafi