eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzmiana olejuRe: zmiana oleju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <k46tlv$epb$1@node2.news.atman.pl>
    <506739a5$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50680668$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <50683aa9$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <5068457f$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <50686e21$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    <50688a4b$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <50688bda$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <5068a4f7$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <5068b1ea$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <50695427$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...onet.pl>
    <50698483$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <50698483$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: zmiana oleju
    Date: Mon, 1 Oct 2012 14:37:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 45
    Message-ID: <50698e8b$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.10.46
    X-Trace: 1349095051 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 83.27.10.46:51544
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467183
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ojciecc" napisał w wiadomości grup
    >>> Np wcześniej miałem Forda de 1,6 efi 16 zaworów (dwa wałki
    >>> rozrządu) i
    >>> miał on do 2000 roku 90 koni, Peugeot podobny rocznik z silnika
    >>> 1,6 8v
    >>> (jeden wałek rozrządu) 90 koni w Peugeot 306 a w 106 seryjnie z
    >>> innym
    >>> komputerem i bardziej agresywnym wałkiem otrzymano z tej
    >>> konstrukcji 110
    >>> koni. Więc jak dla mnie różnica jest porażająca. Ta sama pojemność
    >>> a
    >>> rezultaty zupełnie inne.
    >
    >> Jaka tam różnica? Ile to jest procentowo?
    >> A skoro już o różnicach mowa, to jak wygląda przebieg momentu
    >> obrotowego?

    >Chodzi o technologie. Ze Ford potrzebuje dużo bardziej zaawansowanego
    >silnika z większą ilością elementów które mogą się popsuć do
    >uzyskania tego samego efektu co Peugeot.Dwa wałki to dwa razy tyle
    >elementów.

    Ale wez poprawke ze to Niemcy. Kiedys mieli oplaty uzaleznione od mocy
    ... i wcale nie szaleli.
    Owszem, byl golf 2.8, byl 1.8T, ale takim "standardem" bylo tez 75KM z
    silnika 1.6.
    Chyba nawet Peugeot na niemcy mial podobna wersje.

    Nie wiem - skasowali ten przepis, zmienili, zdewaluowaly sie oplaty -
    teraz mocniejsze silniki tam goszcza.

    >> Jeszcze co do Forda to w dwóch modelach spotkałem się z
    >> rozwiązaniem
    >> podłączenia chłodnicy jak u białych ludzi tzn. króciec i na to
    >> nasuwało
    >> się wąż, szczelność zapewniało się opaską zaciskową. Peugeot ten
    >> sam
    >> rocznik ma wąsy na rurze i pierścień którym zaciska się wąsy, w
    >> zimnym
    >> garażu -15C nie ma opcji założenia tego gówna beż połamania.

    Normalny czlowiek nie zmienia chlodnicy w garazu przy -15 C :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: