  • Data: 2012-10-01 14:37:32
    Temat: Re: zmiana oleju
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ojciecc" napisał w wiadomości grup

    >Chodzi o technologie. Ze Ford potrzebuje dużo bardziej zaawansowanego
    >silnika z większą ilością elementów które mogą się popsuć do
    >uzyskania tego samego efektu co Peugeot.Dwa wałki to dwa razy tyle
    >elementów.

    Ale wez poprawke ze to Niemcy. Kiedys mieli oplaty uzaleznione od mocy
    ... i wcale nie szaleli.
    Owszem, byl golf 2.8, byl 1.8T, ale takim "standardem" bylo tez 75KM z
    silnika 1.6.
    Chyba nawet Peugeot na niemcy mial podobna wersje.

    Nie wiem - skasowali ten przepis, zmienili, zdewaluowaly sie oplaty -
    teraz mocniejsze silniki tam goszcza.

    Normalny czlowiek nie zmienia chlodnicy w garazu przy -15 C :-P

    J.