  • Data: 2012-10-03 23:50:28
    Temat: Re: zmiana oleju
    Od: ojciecc <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-03 14:03, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    .pl...

    > tjaaaaaa
    >

    > czy fabryki silników mają oddzielne linei gdzie robią je różne w
    > zależności czy będą wsadzane do francuza włocha anglika czy niemca? a co
    > z Niemcami robionymi w Polsce czyn na Ukrainie itd... :)
    >
    > bo wiesz że często te same silniki trafiają do różnych samochodów?

    Różnych z danej Grupy np VAG te Same do skody i te same do VW. Widziałeś
    silnik Peugeota w VW? Widziałeś silnik Fiata w Mercedesie? Widziałeś
    silni Alfa Romeo w VW? Jasne jest że dana grupa ma podobne silniki,
    możliwe że z tej samej fabryki, nie mieszaj jednak grup.
    Niemcy robione w Polsce -> małpy robią co Niemieccy inżynierowie zadali,
    mówi Ci coś kontrola techniczna?Widział ty Mercedesy Vito z Rumuni?
    Poza tematem taka zagadka dla Ciebie ->Czemu Polska nie ma swojej marki
    samochodów?