  • Data: 2012-10-01 16:13:25
    Temat: Re: zmiana oleju
    Od: ojciecc <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy dowiedziałeś się już, co oznaczaja dwie liczby w oznaczeniu
    > 15W-40?

    Czytam dziś naprawiam Sam, a tam napisane:
    "
    Właściwy olej silnikowy do samochodu
    Volkswagen Passat
    Firma Volkswagen ustaliła własne normy na
    olej do swych samochodów. Należy stosować
    wyłącznie oleje, które spełniają te normy. Norma
    VW jest podawana na opakowaniu oleju.
    "

    To ciekawe czemu VW ustalił własne normy olejów do swoich samochodów.
    Czyżby jednak inne myślenie niż w PSA, Toyota, itd?