eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzmiana olejuRe: zmiana oleju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
    news.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 30 Sep 2012 10:34:33 +0200
    From: ojciecc <d...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120907
    Thunderbird/15.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zmiana oleju
    References: <k46tlv$epb$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <k47d9u$tlh$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <k47lel$atb$1@news.dialog.net.pl>
    <X...@l...net>
    <k47qqf$ddv$1@news.dialog.net.pl>
    <X...@l...net>
    <k48t2c$sjd$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <k48t2c$sjd$1@news.dialog.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 120929-1, 2012-09-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Message-ID: <50680415$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.17.132
    X-Trace: 1348994069 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1314 83.27.17.132:24325
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467045
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-30 09:41, Irek N. pisze:
    >> trolujesz? teraz :) filtr oleju silnikowego
    >
    > Oczywiście że oleju, rozmawiamy o układzie smarowania a nie zasilania.
    >
    > Nie znam się na mechanice samochodowej, ale wydawało mi się, że filtr
    > jest po pompie, więc nie bardzo widziałem związek.
    > Teraz czytam że jest nawet po czujniku ciśnienia, czyli nie ma
    > możliwości opóźnić zbudowanie ciśnienia przez pompę, chyba że się
    > rozszczelnił układ na tyle, że olej z filtru schodzi i pompa musi
    > najpierw napełnić filtr, żeby mogła zbudować ciśnienie.
    >
    > Tutaj rysunek na który się powołuję.
    > http://www.zssplus.pl/publikacje/publikacje46.htm
    >
    >> jeśli masz obecnie Filtron to spróbuj zmienić go na Mann lub Hengst
    >> jeśli masz założony Mann to nie wiem co Ci poradzić
    >
    > Nie troluję, proszę o wyjaśnienie dlaczego ma pomóc.
    > Swoją drogą, napchane w komorze tyle, że filtru nie widzę, nie wiem co
    > mam :(
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    A ty masz jeszcze puchę metalową? Pytam bo w nowszych modelach poszli po
    olej do głowy i jest tylko wkład na filtr a nie gwint na puchę z
    filtrem. Więc nawet jak byś znał miejsc gdzie to nie zobaczysz jaki
    producent.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: