  • Data: 2012-09-30 10:44:27
    Temat: Re: zmiana oleju
    Od: ojciecc <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-29 20:10, Artur Maśląg pisze:

    > Bez najmniejszych problemów - półsyntetyk będzie dobrym rozwiązaniem.
    > Nie ma co więcej kombinować.

    Ja Ci mówie doczytaj. 10W może być olejem mineralnym!15W może być olejem
    full syntetic.

    http://amerykany.pl/view/2415
    http://olejeismary.blogspot.com/2011/02/oznaczenia-i
    -normy-olejowe.html

    Skoro producent napisał że ma być 15w40 a ty będziesz zalewał 10W to
    chcesz być mądrzejszy od niego, w zależności jak Ci się uda(bo rozumiem
    powinieneś stosować się do intstrukcji) to Ci się cos rozleci albo nie.
    Raczej nie sądze żeby jaka kolwiek kara pojawiła się w ciągu 5000km od
    zalania.