  • 1. Data: 2002-06-05 20:33:45
    Temat: zmiana delegacji przez nask
    Od: "Darek Sionek" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam
    czy ktos moze mi powiedziec ile standardowo zajmuje zmiana delegacji ?
    Otrzymalem 3 czerwca potwierdzenie ze wniosek przyjeto i wciaz nic.
    Wiem, ze czas oczekiwania ustawowo wynosi 7 dni ale strasznie mi zycie
    utrudnia.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2002-06-05 22:29:57
    Temat: Re: zmiana delegacji przez nask
    Od: t...@t...net (Tomasz Nidecki)

    "Darek Sionek" <p...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in news:adlmtn$fev$1
    @news.gazeta.pl:

    > czy ktos moze mi powiedziec ile standardowo zajmuje zmiana delegacji ?

    Jak ostatnio zmienialem z 5-6 firmowych domen to za kazdym razem w okolo 1
    dzien to zalatwili...

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    mailto:t...@t...net http://endemic.tonid.net

  • 3. Data: 2002-06-05 22:30:04
    Od: rafal wiosna <r...@m...polbox.pl>

> [...]
    > Otrzymalem 3 czerwca potwierdzenie ze wniosek przyjeto i wciaz nic.
    > Wiem, ze czas oczekiwania ustawowo wynosi 7 dni ale strasznie mi zycie

    1-2 dni. Jeżeli papiery są w porządku.

    ______________________
    rafal wiosna * TDC Internet Polska S.A. * Polbox * In ARP we trust * AR155
    RAFD-RIPE * PGP nyckeln finns tillgänglig pĺ www.se.pgp.net (ID: 3CDCB7A9)

  • 4. Data: 2002-06-05 22:44:50
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

> [...]
    > Otrzymalem 3 czerwca potwierdzenie ze wniosek przyjeto i wciaz nic.
    > Wiem, ze czas oczekiwania ustawowo wynosi 7 dni ale strasznie mi zycie

    Przykładowo:
    zgłoszenie zmiany: 2002-05-13 19:12
    potwierdzenie zmiany: 2002-05-14 15:50

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2002-06-06 07:20:11
    Od: Darek Sionek <d...@g...waw.pl>

    > Przykładowo:
    > zgłoszenie zmiany: 2002-05-13 19:12
    > potwierdzenie zmiany: 2002-05-14 15:50
    >
    > --
    > Tomek

    no dobrz skoro otrzymalem maila z automatu i wyslalem fax to chyba
    oznacza ze dane sa w porzadku. Czy istnieje jakas mozliwosc sprawdzenia
    czy wniosek zostanie zrealizowany czy np. odpadl z powodu pomyli przy
    podawaniu danych ?

    Darek Sionek
    d...@n...glinki.waw.pl
    "Signoff: tu ludzie maja tendencje
    do pisania bzdur w signoffach :P"

  • 6. Data: 2002-06-06 13:48:24
    Od: "Marcin Lewandowski" <N...@l...w.pl>

    jak zrobia to przysylaja maila ze np. nie zrobili bo costam albo ze zmiany
    beda aktywne np. o 20

  • 7. Data: 2002-06-07 08:23:28
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Darek Sionek <d...@g...waw.pl> wrote:

    > no dobrz skoro otrzymalem maila z automatu i wyslalem fax to chyba
    > oznacza ze dane sa w porzadku.
    Fax mogl nie dosc lub dosc nieczytelny. Fax do nasku powinienes wyslac
    conajmniej 3 razy. Niestety nie ma u nich mozliwoci potwierdzenia dojscia
    faxu ale widac nie szkoda im papieru :)

    > Czy istnieje jakas mozliwosc sprawdzenia
    > czy wniosek zostanie zrealizowany czy np. odpadl z powodu pomyli przy
    > podawaniu danych ?
    Mozna probowac sie do niech dodzwonic i cos od nich wyciagnac..
    Mozna....

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --