  • 1. Data: 2002-06-04 20:56:32
    Temat: pol34 -> pol34 (tepsa)
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@s...pl>

    Czemu z pol34 w szn do tasku (z tego, co wiem tez pol34) idziemy przez
    telepsa? Co sie (znow) spsulo i kiedy zostanie przywrocony porzadek? Bede
    wdzieczny za jakies info.

    dns.smars.pl [212.14.
    z-astro.man.szczecin.
    pvc-0-508-cisco-gw2.m
    z-amsk.szczecin.tpnet
    z.szcz-ar1.do.szcz-r1
    z.gda-r1.do.szcz-r1.t
    do.gda-ar1.z.gda-r1.t
    153.19.0.10
    pg-rtr-fddi.task.gda.
    pg-task-gw.task.gda.p
    korweta.task.gda.pl

    GN

  • 2. Data: 2002-06-05 12:15:47
    Temat: Re: pol34 -> pol34 (tepsa)
    Od: Andrzej Nakonieczny <d...@p...eu.org>

    Grzegorz Nowak <a...@s...pl> wrote:
    > Czemu z pol34 w szn do tasku (z tego, co wiem tez pol34) idziemy przez
    > telepsa? Co sie (znow) spsulo i kiedy zostanie przywrocony porzadek? Bede
    > wdzieczny za jakies info.

    Wygląda na to, że coś padło w ACI. W sumie niektórzy (podłączeni przez ACI)
    w ogóle nie mają wyjścia z sieci ... trzeba się cieszyć, że w tym wypadku
    jakieś jest (przez TPNET) ...

    Pozdrawiam,
    Andrzej

    --