  • 1. Data: 2002-06-05 18:21:33
    Temat: TPSA-POLPAK w Krakowie:-(
    Od: emailDZIECI <w...@d...org.pl>

    Witam,

    Moze ktos wie i wyjasni...

    Router 195.205.0.53 (z.kra-ar3.do.kra-r1.tpnet.pl - TP S.A.-"POLPAK"),
    przez ktore przechodzi wiekszosc ruchu w Krakowie gubi BARDZO CZESTO
    pakiety ale tylko dla ruchu w obrebie Krakowa (np. interia, onet i
    wiele, wiele innych...). Natomiast przpuszca bez strat pakiety do sieci
    poza Krakow
    Sytuacja trwa juz okolo dwa tygodnie

    Co to jest..?

    Pozdrawiam

    Wojciech Nowakowski

  • 2. Data: 2002-06-07 08:24:05
    Temat: Re: TPSA-POLPAK w Krakowie:-(
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    Czy np. kulejąca u mnie skrzynka, czasem news.onet.pl, ściaganie plików z
    onetu ma też coś wspólnego z tym routerem ?
    Zauważyłem, że u mnie często są kłopoty a w innej części Polski (np. w
    Warszawie) cały onet hula jak rakieta.

  • 3. Data: 2002-06-07 15:07:57
    Od: emailDZIECI <w...@d...org.pl>

    Andrzej Litewka wrote:

> [...]
    > onetu ma też coś wspólnego z tym routerem ?
    > Zauważyłem, że u mnie często są kłopoty a w innej części Polski (np. w

    Dokladnie tak jest:-(

    Pozdrawiam

    wn

  • 4. Data: 2002-06-07 17:01:23