  • 1. Data: 2002-06-05 22:29:51
    Temat: Polpak dziala - nie!!!!
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl>

    Dziś od 18 Polpak zanotował uwalenie transferu w sieci szkieletowej,
    faktycznie problemy zaczely sie już rano. Niestety na pl.internet.komunikaty
    cisza - nic się wg. nich nie dzieje :( Planowane zakończenie napraw - dzis w
    nocy!
    Informację uzyskałem z infolinii Neostrady. I to jest operator??? Pełno
    klientow, ktorzy moga pomarzyc o jakims transferze :(

    TL

  • 2. Data: 2002-06-07 08:23:36
    Temat: Re: Polpak dziala - nie!!!!
    Od: "Gareth" <g...@w...pl.NOSPAM>

> [...]
    pl.internet.komunikaty
    > cisza - nic się wg. nich nie dzieje :( Planowane zakończenie napraw - dzis

    No coz nasz siec wlasciwie dziala na 2 laczach z polpaku i wszystkie leza.
    Zostalo tylko marniutkie 2Mbity na jakies 600 osob (moze wiecej). Ciezko
    nawet poczte sprawdzic
    > Informację uzyskałem z infolinii Neostrady. I to jest operator??? Pełno
    > klientow, ktorzy moga pomarzyc o jakims transferze :(

    U nas tez informacja: naprawia do jutra...I co? jest 20 a siec dalej
    lezy....

    --
    Gareth