  • 1. Data: 2002-06-04 17:50:04
    Temat: Lameriada z a...@l...ipartners.pl
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Ktoś miał niezłą bazę adresów w tej liście i niestety pozwolił wysyłać na nią
    każdemu, dzięki czemu połowa Internetu dostaje teraz lawinowe 'proszę mnie wypisać',
    odpowiedzi autoresponderów, odpowiedzi autoresponderów w odpowiedzi na odpowiedzi
    autoreponderów, odpowiedzi w odpowiedzi...... Widać to taki duński styl.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 2. Data: 2002-06-05 12:16:11
    Temat: Re: Lameriada z a...@l...ipartners.pl
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> writes:

> [...]
    > autoreponderów, odpowiedzi w odpowiedzi...... Widać to taki duński styl.

    Lista została już przez Internet Partners zablokowana a teraz
    porozmawiamy sobie z klientem.

    Jacek