  • 11. Data: 2009-06-27 09:46:27
    Temat: Re: złota lub platynowa karta kredytowa premiowana doładowaniami prepaid
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jun 2009 09:08:28 +0100, Waldek Godel wrote:

    >To jest trzeci rodzaj prawdy. Punkty są przyznawane przez Alledrogo więc
    >może się z nimi stać cokolwiek.
    >Miałem całkiem sporą pulę, nastąpiła zmiana zasad, firma skwapliwie
    >wykorzystała okazję, żeby wszystko wykasować do zera.

    Ostrzegli wczesniej ze skasuja ?

    J.

  • 12. Data: 2009-06-27 10:09:26
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Wiele banków tak ma (np. BRE, Citi). W Multibanku to było coś koło 200k
    > PLN (niezależnie od limitu).

    i dlatego tam nie mam karty....

    wiele ma tez wlasnie jako krotnosc limitu.... (np. bph, alior)

  • 13. Data: 2009-06-27 10:33:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Miałem całkiem sporą pulę, nastąpiła zmiana zasad, firma skwapliwie
    > wykorzystała okazję, żeby wszystko wykasować do zera.

    Kiedy była taka zmiana? Nie pamiętam żeby coś takiego nastąpiło
    w ostatnich trzech latach.

  • 14. Data: 2009-06-27 11:26:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:33:07 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Kiedy była taka zmiana? Nie pamiętam żeby coś takiego nastąpiło
    > w ostatnich trzech latach.

    W 2007 roku zmienili warunki - wprowadzili termin przydatności do spożycia
    punktów i konta Payback po czym zamknęli mi konto i zlikwidowali punkty. Bo
    tak.

    Wypowiedzenie umowy było niezgodne z samą umową, bo umowę podpisywałem na
    papierze (wraz z umową o allekartę) a wypowiedziano umowę mailem. W
    zasadzie zgodnie z zapisami umowy wypowiedzenie było nieważne, ale nie mam
    ochoty babrać się w gównie.
    W dodatku wypowiedzenie zawierało następujący zapis:
    "Wszystkie uzyskane punkty PayBACK, które nie zostały wymienione
    na nagrody oraz dane osobowe i teleadresowe zostaną usunięte."

    Co nie przeszkadzało przez następny rok wysyłać spam na te usunięte dane
    teleadresowe, z wpisanymi usuniętymi danymi osobowymi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 15. Data: 2009-06-27 11:56:41
    Od: "josefff" <josefff@[nie spamuj]wp[nie spamuj].pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    Mam ten sam problem.
    W portfelu nosze 10 kart po 50K limitu (w sumie 500K).
    Szukam jakiejs oferty zeby za wydana kase ladowalo mi karte HaloBiedronka!

    Nie wiem co robic.
    Pomocy!
    josefff

  • 16. Data: 2009-06-27 13:19:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:09:26 +0200, eg napisał(a):

    > i dlatego tam nie mam karty....
    >
    > wiele ma tez wlasnie jako krotnosc limitu.... (np. bph, alior)

    Tyle, że BRE bodajże 10-krotność, zaś Alior -- 2-krotna wysokość limitu
    karty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 17. Data: 2009-06-27 17:07:43
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > W 2007 roku zmienili warunki - wprowadzili termin przydatności do
    > spożycia punktów i konta Payback po czym zamknęli mi konto i
    > zlikwidowali punkty. Bo tak.

    Pamiętam że były wtedy jakieś zmiany.
    Miałem już wtedy konto w Payback, ale na pewno nie zostało zamknięte
    a punkty wyzerowane.

  • 18. Data: 2009-06-27 17:08:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 19:07:43 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Pamiętam że były wtedy jakieś zmiany.
    > Miałem już wtedy konto w Payback, ale na pewno nie zostało zamknięte
    > a punkty wyzerowane.

    Co, mam ci maila pokazać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 19. Data: 2009-06-27 17:10:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Co, mam ci maila pokazać?

    Nie.
    Ja piszę o własnym.
    Co do Twojego - nie wiem dlaczego było jak było.

  • 20. Data: 2009-06-27 17:14:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 19:10:31 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Ja piszę o własnym.
    > Co do Twojego - nie wiem dlaczego było jak było.

    Ja wiem. Bo firma Allegro nie ma nic wspólnego z uczciwością kupiecką tylko
    zależy jej na jak najszybszym wydymaniu jak największej ilości klientów.
    Tak monopol rozwydrza korporacje.

    To nie jest pierwszy brzydki dowcip jaki zrobili klientom. Żeby było warto,
    to pewnie bym się awanturował, ale jak napisałem - nie chce mi się babrać w
    gównie. Największy żal w tym, że jedyna nadzieja na utarcie im nosa, czyli
    Ebay - tak kosmicznie dał dupy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.