  • 1. Data: 2009-06-26 23:15:49
    Temat: złota lub platynowa karta kredytowa premiowana doładowaniami prepaid
    Od: k...@o...pl

    oglądam sobie ofertę różnych banków i np. proponują mi system pkt
    premiujący używanie karty jakimiś milami. Obojętnie, czy chodzi o
    statki wodne czy powietrzne, taka premia mnie nie interesuje.
    Wolę coś z czego korzystam np. doładowania komórek.

    BZWBK ma Allekartę premiowaną PayBack zamienianymi na doładowania
    realizowane przez paygsm.pl Mało tych pkt mało doładowań ALE SĄ!

    w BZWBK wydaję 3125 zł allekartą i za to mam doładowanie 25zł.
    czy ktoś zna ofertę karty kredytowej która da nu więcej doładowań
    np. trzeba będzie wydać "tylko" 3.000 albo 2.500 aby otrzymać
    premię w postaci takiego jednego doładowania?

  • 2. Data: 2009-06-27 05:57:01
    Od: otrov <o...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > np. trzeba będzie wydać "tylko" 3.000 albo 2.500 aby otrzymać
    > premię w postaci takiego jednego doładowania?

    Wg mnie za bardzo kombinujesz. Weź kartę Aliora, zwracają 1% w gotówce
    za dowolne zakupy - aktualenie z tego co sprawdzałem i porównywałem z
    wartością "punktów" innych kart to najlepsza oferta (jak ktoś zna lepszą
    tą chętnie usłyszę).

    Za wydane 3125zł będziesz miał 31,25zł zwróconych, z którymi zrobisz co
    chcesz (np. kupisz doładowanie).

    o.

  • 3. Data: 2009-06-27 07:08:03
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    otrov wrote:

> [...]
    > za dowolne zakupy - aktualenie z tego co sprawdzałem i porównywałem z
    > wartością "punktów" innych kart to najlepsza oferta (jak ktoś zna

    W BZWBK program punktów jest na stałe.
    Czy w Aliorze 1% zwrotu to też program na stałe?

  • 4. Data: 2009-06-27 07:10:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 09:08:03 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > W BZWBK program punktów jest na stałe. Czy w Aliorze 1% zwrotu to też
    > program na stałe?

    A co dziś jest na stałe?
    Zwrot, podobnie jak punkty, są dopóty, dopóki nie zmienią się zasady.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 5. Data: 2009-06-27 08:08:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 09:08:03 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > W BZWBK program punktów jest na stałe.

    To jest trzeci rodzaj prawdy. Punkty są przyznawane przez Alledrogo więc
    może się z nimi stać cokolwiek.
    Miałem całkiem sporą pulę, nastąpiła zmiana zasad, firma skwapliwie
    wykorzystała okazję, żeby wszystko wykasować do zera.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-06-27 08:11:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

> [...]
    > np. trzeba będzie wydać "tylko" 3.000 albo 2.500 aby otrzymać
    > premię w postaci takiego jednego doładowania?

    Za 3000 złotem lub platyną można dostać talon na zupę a za 2500
    dodatkowy koc w noclegowni.

  • 7. Data: 2009-06-27 08:14:55
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "otrov" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowolne zakupy - aktualenie z tego co sprawdzałem i porównywałem z
    > wartością "punktów" innych kart to najlepsza oferta (jak ktoś zna lepszą

    Porownywalna oferte ma jeszcze Polbank:
    http://www.polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizo
    we.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2009-06-27 08:22:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Użytkownik "otrov" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Porownywalna oferte ma jeszcze Polbank:
    > http://www.polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizo
    we.html

    polbank jest bezsensu, nie ma podglądu na transakcje

  • 9. Data: 2009-06-27 09:02:32
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    we.html

    > polbank jest bezsensu, nie ma podglądu na transakcje

    duzo osob tutaj narzeka na polbank

    do tego podlega pod grecki nadzor bankowy

    i bankowy tytul egzekucyjny jest w umowie na jakas zabojcza kwote
    niezaleznie czy limit karty masz maly czy duzy (byloby fair gdyby byla
    wielokrotnosc limitu karty, a tak nie jest)

  • 10. Data: 2009-06-27 09:37:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eg pisze:
    > do tego podlega pod grecki nadzor bankowy

    To może być problem jak masz w banku depozyty.

    > i bankowy tytul egzekucyjny jest w umowie na jakas zabojcza kwote
    > niezaleznie czy limit karty masz maly czy duzy (byloby fair gdyby byla
    > wielokrotnosc limitu karty, a tak nie jest)

    Wiele banków tak ma (np. BRE, Citi). W Multibanku to było coś koło 200k
    PLN (niezależnie od limitu).

    --
    Mithos