  • 1. Data: 2009-06-26 13:13:13
    Temat: Samsung i7500 Galaxy z Androidem juz w O2
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    U sasiadow juz jest ciekawe kiedy u nas.

    https://service.o2online.de/portal/?$part=Productcat
    alog.content.detailView&hardwareId=4510%20090096%200
    0&commercializationId=NewCustomerWebshopPostpaid&tar
    iffId=O-ACT-H

  • 2. Data: 2009-06-26 13:55:38
    Temat: Re: Samsung i7500 Galaxy z Androidem juz w O2
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > U sasiadow juz jest ciekawe kiedy u nas.

    chyba bez różnicy,
    będziesz się mordował ze swoim grzmotem jeszcze 2 lata

    P.

  • 3. Data: 2009-06-26 21:19:38
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Pan Piskorz ni au koto ha itsumo tanosii

    > chyba bez różnicy,
    > będziesz się mordował ze swoim grzmotem jeszcze 2 lata

    A to niby dlaczego?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 4. Data: 2009-06-27 05:55:39
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > chyba bez różnicy,
    > będziesz się mordował ze swoim grzmotem jeszcze 2 lata

    dlaczego mordował i dlaczego 2 lata?
    Mam g1 (jakieś 2,3 miesiące) i jestem zadowolony. Ma wszystko co potrzebuje.
    Dodatkowo dlaczego 2 lata - co stoi na przeszkodzie kupna innego za
    powiedzmy rok (co taki czas najczęściej kupuje słuchawkę).

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 5. Data: 2009-06-28 08:45:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > chyba bez różnicy,
    > będziesz się mordował ze swoim grzmotem jeszcze 2 lata

    Kolejny sfrustrowany uzytkownik niszowego windows mobile ?