  • 1. Data: 2009-06-26 08:53:36
    Temat: ggAIR gdzie reklamowac?
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Mialem sobie starter ggAir ktory dzialal tydzien i nagle przestal.
    Nie mozna polaczyc sie z netem, ani na komorce (kominikat np na
    nokiach: "Pakiety danych niedostepne"), na laptopie gdy wloze karte do
    modemu, widzi siec GG ale wylaczona jest aktywnosc karty - tak jest
    gdy nie ma srodkow na koncie. W tej samej komorce czy modemie dziala
    oczywiscie karta np z Ery.
    Stan konta oczywiscie mocno dodatki, dodatkowo wykupione pakiety
    internetowe. Przyczyna na bank lezy po stronie dostawcy chociaz oni
    wypieraja sie tego i każą mi np recznie konfigurowac telefon i takie
    tam bzdety.
    Jak moge inaczej zareklamowac ta usluge? Gdzie jest jakis
    przedstawiciel "niewirtualny" tej sieci ?
    Wyglada to tak jakby dostawca zablokowal mi tylko gprs bo np
    polaczenia glosowe dzialają normalnie.