  • Data: 2015-05-05 20:19:35
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" 5545b882$0$27514$6...@n...neostrada.pl

    > Jesteś ślepcem czy idiotą?

    Mam wady wzroku, ale nie jestem ślepcem.

    IMO bronisz tych, którzy łamią zawarte umowy.
    Bronisz ,,naukowo''. ;) Bronisz tych ludzi, którzy zniechęcają
    innych ludzi do siebie łamaniem umów i podbijaniem ceny po
    uzgodnieniu tejże ceny.

    Ale być może źle Cię oceniłem. :) Jeśli źle -- cieszę się tym,
    że podzielasz mój pogląd, który można zapisać jakoś tak:

    Uzgodnionej ceny nie wolno podbijać. :)

    Jeśli Cię źle oceniłem -- cieszę się tym, że nie żebrzesz. :)
    Łatwiej mi naprawić mój błąd (za ocenę Twojego postępowania)
    niż cudzy (zebrane podbijaniem ceny) -- dlatego cieszę się. :)

    -=-

    Czekam na Twoje jednoznaczne potwierdzenie mojego błędu -- po
    otrzymaniu takiego potwierdzenia, będę mógł przeprosić Cię za
    moją złą ocenę Twego postępowania. :) Z góry możesz uznać, że
    przepraszam Cię, o ile uznasz, że tylko ćwoki (używając Twego
    słownictwa) podnoszą cenę po uzgodnieniu tejże ceny.

    "Ghost" 553dd92d$0$2200$6...@n...neostrada.pl

    > A może jesteś zwykłym ćwokiem co wiecznie rozdziawia gębę
    > na wszystkie strony i drze się: wszyscy powinni mi wszystko
    > dostarczać za darmo!

    Bywa, że krytykujemy kogoś bezpodstawnie. :) Może istotnie uznałeś,
    że to lab rozdziawia gębę, nie ja. Toż to lab zechciał coś za darmo
    ode mnie, nie ja od labu -- ja chciałem zapłacić tyle na ile
    umówiliśmy się dobrowolnie przy przyjmowaniu zlecenia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'