  • Data: 2015-05-06 01:24:33
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 20:06:07 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Możesz też odwiedzić galerię handlową, gdzie ludziska mają
    > dostęp do fotograficznego kiosku -- mogą wkładać różne nośniki,
    > narażając ów kiosk na straty... IMO najgorszą stratą jest
    > bezczynność. :)

    Serwis ryczałtem bez części i dojazdu od 800 zł netto.

    > Przykładowa cena w białostockim Auchan -- 88 groszy
    > za odbitkę formatu 10 cm na 15 cm. Nigdzie (wokoło
    > kiosku w tej galerii -- byłem tam wczoraj) nie
    > widziałem ceny ,,otwarcia nośnika''.

    Mają tam Fotojokera ?
    Poza tym przy kiosku nie stosuje się tej opłaty bo to nie pracownik sterczy przy
    kliencie przyjmując zlecenie- klient sterczy sobie sam.

    > Wracając do galerii. Bywa, że coś oglądam i decyduję się na
    > zakup dopiero po powrocie z galerii. Gdy wrócę (zwykle po
    > tygodniu) zazwyczaj cenna jest niższa.
    To absolutnie nie jest regułą.

    > Galerie swym gościom dają za free:
    >
    > -- parkingi
    > -- ubikacje (często myję twarz i ręce)
    > -- schronienie przed chłodem, upałem deszczem itd...
    >
    > i bardzo tanio sprzedają to, czego akurat potrzebuję...

    No nie wiem. Od lat w żadnym spożywczaku w galerii nie widziałem dobrej jakości ryżu
    sypkiego. Taka Biedronka ma- w cenie chyba nawet niższej niż typowa śruta sprzedawana
    w galeriach.
    Poza tym wątek był o zdjęciach do dokumentów, nie o korzyściach (pozornych) z
    istnienia galerii.

    Pozdrawiam Marcin