  • Data: 2015-05-08 16:30:43
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" mih9kk$3b7$...@d...me

    > A co to jest "sieciówka" i po co za takie coś płacić 33 funty miesięcznie?

    Nie jest to istotne w tej konwersacji. Istotne jest, ile kosztuje fotka:

    sieciówka+fotka=33_funty
    sieciówka=33_funty

    Mamy tedy dwa równania i jedną niewiadomą. Metodą skomplikowanych
    przekształceń i obliczeń numeryczno-matematyczno-logicznych
    otrzymujemy wynik -- >>fotka gratis<<. ;)

    Taki jest koszt społeczny postępu. (kamery niemal w każdym smartfonie,
    laptopie, telefonie, tablecie, widżecie...) Fotografia twarzowa po
    prostu staje się bardzo tania. Strasznie tanie -- można by powiedzieć.

    Jak już kiedyś pisałem -- flisacy też zniknęli. ;)
    Górnik może kopać tunele podziemne dla transportu.
    Fotograf może wejść w trzeci wymiar... ;)

    -=-

    (; BTW -- co to jest 'sieciówka'? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'