  • Data: 2015-05-01 20:12:35
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwester Zarębski" 1mwcd34yhdgsx$.jkybnyto4gbb$....@4...net

    > Ryzyko to koszty - tyle chciałem napisać. To proste i wręcz oczywiste.

    Wyjaśniłem Ci, że ryzyko jest wszędzie. Dookoła ludzie narażeni są na
    niebezpieczeństwa. Fryzjer może ciachnąć nożyczkami ucho klienta -- lub
    nawet celowo wbić te nożyczki w grdykę klienta. ;) Tak samo klient
    fotograficzny może podać spreparowaną penflaszkę lub zasztyletować
    fotografa.

    Gdybym bał się penflaszek -- używałbym cwanego (z bezpiecznikiem)
    przedłużacza. Gdyby problem występował masowo -- takie cwane
    urządzenia byłyby oferowane za bezcen.

    Nie boisz się tego, że penflaszka spali ci rękę (na przykład
    jakąś substancją żrącą) ale boisz się spalenia gniazda USB. ;)

    -=-

    Rozumiem obawy pracownika kantoru -- napady są częste i skutkują
    śmiercią lub kalectwem.

    Rozumiem też obawy pracownika sklepu, który nie zgodził się na włożenie
    mojej karty SD do nowego aparatu fotograficznego będącego właśnością sklepu.

    -=-

    Bez względu na zrozumienie -- cenę należy
    uzgodnić przed przyjęciem usługi, nie po.

    I należy unikać tych ludzi, którzy podbijają cenę po uzgodnieniu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'