  • 21. Data: 2011-11-10 10:31:50
    Temat: Re: zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-10 09:39, WW pisze:
    > Widac goła okiem

    Jakieś kaprawe to oko...

  • 22. Data: 2011-11-10 10:32:34
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    >Ale ty nawet raportu poprawnie po polsku nie potrafisz.

    pisze na Word i mam spelczeker wienc błedy sie poprawiają. Mamy na-prawdę
    nowoczesnoą technologię na stanie.

    WW

  • 23. Data: 2011-11-10 14:20:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Nov 2011 10:32:34 +0100 osobnik zwany WW wystukał:

    > pisze na Word i mam spelczeker wienc b?edy sie poprawiaj?. Mamy
    > na-prawde nowoczesno? technologie na stanie.

    kolina, najpierw musiał być mieć "musk na <s>ścianie</s>stanie"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2011-11-10 15:50:55
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    >Jakieś kaprawe to oko...

    wycieczki adpersona (ang.) siwiadczą o tym, że brak ci argumnetow
    merytorycznych. Trafiasz do mojego KF

    WW

  • 25. Data: 2011-11-12 11:16:17
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    >No to sukces. W mojej okolicy stoja zazwyczaj tam, gdzie najlatwiej cos

    prosze o szcygóły. Podejme interewencje w tej przemiotowej sprawie

    WW

  • 26. Data: 2011-11-12 11:19:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > prosze o szcygóły.

    No to pisz do WSZYSTKICH gmin w północnej Polsce posiadających fotoradary.

  • 27. Data: 2011-11-12 11:24:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-12 11:19, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to pisz do WSZYSTKICH gmin w północnej Polsce posiadających fotoradary.

    Dobrze wiesz, że to kolina i tylko się z nas nabija.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 28. Data: 2011-11-12 16:09:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dobrze wiesz, że to kolina i tylko się z nas nabija.

    No właśnie nie wiem, nie sprawdzam źródła każdej wiadomości, a niestety OE
    nie umożliwia filtrowania po zawartości tejże.