  • Data: 2010-12-31 09:59:48
    Temat: Re: zimowki do Ferrari ? [OT] Prius ekologia - przydługawe
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *megrims* w wiadomości news:ifj1vl$3i1$1@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > Samo wyprodukowanie takiego Prijusa kosztowało środowisko więcej
    > niż V8 jest w stanie wyprodukować spalin przez 200 000 km.
    > Całe to ścierwo z całą tą ekologią to public-relation i marketing
    > w czystej postaci i robienie ludziom wody z mózgów.

    Odezwał się morderca nienarodzonych fortepianów :-)

    > Jak chcą, aby dbać o środowisko to niech zaczną produkować auta,
    > które nie tyle, że będą miały gwarancje 10 lat i 1.000.000 km.
    > One nie będą mogły się zepsuć. Z technicznego punktu widzenia
    > jest to możliwe.

    A z praktycznego punktu widzenia nie ma takiej opcji, ostatnia firma która
    wyprodukowała takie auto (fakt że bez gwarancji 10lat) niemal zbankrutowała,
    pomyśl sobie że nie powstała by Twoja zabaweczka jakby firma w pore nie
    obniżyła lotów... jeździłbyś koreańcem z ubiegłego stulecia :-p

    > Zachwycanie się ekologicznymi prijusami, hybrydami (Evo 11 podobno
    > ma być takim wynalazkiem) i innymi gównami przeczy zdrowemu
    > rozsądkowi, jest podyktowane jakąś dziwną modą i ma tylko nakręcać
    > światową koniunkturę.
    > to tak generalnie moje zdanie bo już nie mogę z tej całej zawszonej
    > ekologii

    Jak sie nie ma na stałe założonych różowych okularów to i ma się taki
    pogląd, z tym że akurat wprowadzanie norm emisji samo w sobie nie jest takie
    złe, szkoda że te normy idą tak bardzo w kierunku porywający autek z
    silnikami od skutera. Sama czystość spalin to jedno, naciski by auta średnio
    spalały 5l to już przykra sprawa :-(

    Pozdr