  • Data: 2011-11-23 17:25:20
    Temat: Re: [zima] jak kto? szuka: kable rozruchowe - lidl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    On 2011-11-23, Jacek <n...@g...com> wrote:

    >Dokladnie. Palilem ostatnio Audi 1.9 TDI ktore samo ledwo krecilo.
    >Kable

    Co wy, k*, wiecie o odpalaniu ? Jak nie wiecie, to nie piszcie :-)

    >niby lepsze od tych za 10 PLN, po podlaczeniu krecil tak jak bez
    >podlaczenia, niezaleznie czy dawca mial 1000 rpm czy 4000 rpm wiec
    >trzeba bylo sterczec 10 minut zeby troche wciagnal pradu i dopiero

    Ja swoje 1.8 odpalam w czasie potrzebnym do przesiadki z jednego auta
    do drugiego.
    No powiedzmy nie spiesze sie przy tym.
    A pewnie i trzy razy szybciej bym mogl - bez odpalania dawcy,
    podlaczam kable, wsiadam i odpalam.

    >zapalil. Co z tego, ze kabel ma duzy przekroj jak blacha w
    >krokodylkach
    >jakiej jest grubosci? 2mm?

    0.5 ? Raczej nie wiecej niz 1.0. Bo to krokodylek z kabli za 15zl.
    Tylko kabel wymieniony. I niezbyt fachowo zacisniety.

    >No to jaka daje nam powierzchnie styku z klema?

    Praktyka dowodzi ze wystarczajaca.

    J.