  • Data: 2009-02-09 14:54:26
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: "JR" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sundayman" :
    > Chciałbym poznać ten dowód na nieistnienie "Boga" :) To nawet jest
    > ciekawe.
    > Aha, a tak przy okazji, korpuskularno-falowy...hm...Rozumiem, że kolega
    > rozumie, że natura światła została wyjaśniona całkowicie...
    > No to może z innej beczki, czy mógłby kolega podać wyjaśnienie efektu
    > alokalnego w fizyce kwantowej ? Tutaj dwa słowa o splątaniu kwantowym
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Stan_spl%C4%85tany
    >
    > Tak delikatnie zmierzam do tego, żeby przestrzec kolegę przed
    > przyjmowaniem stanu "naukowej wiedzy" jako skończonego, pełnego (i w
> [...]

    dopowiem jeszcze, że warto zerknąć może do takich np. pozycji:

    Nowy umysł cesarza, Cienie umysłu, Makroświat, mikroświat i ludzki umysł
    Rogera Penrose;
    i niedawno wydanej "książeczki" (2kg żywej wagi) Droga do rzeczywistości,
    której już tak nie polecam, bo to pozycja dość ciężka :))

    dla mnie są to najbardziej ożywcze i rewolucyjne koncepcje w sposobie
    rozumienia ludzkiego umysłu, i bardzo ważki głos w dyskusji o koniecznej
    naturze AI

    i tym akcentem powracam do tematyki grupy p.m.e. :))

    --
    pzdr.
    JR