  • Data: 2009-02-09 18:09:55
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 09 Feb 2009 17:57:05 +0100, JanuszR wrote:

    >Wg mnie wyklucza całkowicie. Już widzę E=(MC2 -+ "niech sie dzieje wola
    >boga"). To przecież zupełnie wypacza jakikolwiek sens.

    Ale na etapie kwantowym obowiazuje przypadkowosc, czyli wola Boga :-)

    Podobnie jak elektrodynamika kwantowa - to dopiero sa cuda - para
    czastek sobie powstaje w dowolnym momencie i znika ..

    >Każda poprawka na
    >boga zakładałaby, że w zasadzie z jednakowym prawdopodobieństwem może
    >zdarzyć się wszystko. Nie miałoby sensu zarówno opisywanie praw przyrody
    >jak i obliczanie zależności. Ten domniemany bóg musiałby być totalnym
    >chaosem.

    Za to w druga strone .. podchodzac do biologii czysto fizycznie .. nie
    mamy wolnej woli, oj nie mamy. Jestesmy zaprogramowani.

    J.