  • Data: 2009-02-09 13:48:00
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ....To może nauka zechciałaby wyjaśnić, skąd się wzięły arcydzieła muzyki
    > klasycznej przykładowo ? :)....
    W genialnym skrócie wiele rzeczy do przemyślenia jeszcze przed Tobą.
    Takie pytania zadawałem sobie mając lat dzieścia - dzieści. Z
    dzisiejszej perspektywy wydają mi się dziecinne ale wtedy stanowiły
    istotne wyzwanie. Jak wspominałem jesteś na dobrej drodze bo aby zostać
    ateistą trzeba samemu sobie w główce poukładać bez pomocy doradców od
    prawd objawionych. Ponieważ sam jestem ateistą nie mam zamiaru
    przekonywać cię do czegokolwiek, to co pisałem to jest tylko wyłącznie w
    odpowiedzi na moją urażoną dumę. Mam nadzieję, że z czasem nabierzesz
    dystansu nie tylko do prawd głoszonych przez innych ale i do swoich
    własnych poglądów.

    Pozdrawiam JanuszR