  • Data: 2009-01-15 15:51:25
    Temat: Re: zestaw do obróbki video
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Jan 2009 09:05:39 +0100, Marx <M...@n...com> wrote:

    >no wiec aby CUDA bylo uzywane na dwoch GPU, to musi to byc specjalnie
    >oprogramowane. CUDA automatycznie nie korzysta z dwoch lub wiecej (mozna
    >wiecej) kart.
    >Nie znalazlem aby ktorys producent softu do edycji chwalil sie ze
    >potrafi uzywac kilku kart.

    otoz to. gierek korzystajacych z tej technologii jest sporo. z
    pewnoscia jest i specjalistyczne oprogramowanie do prezentacji i
    przetwarzania obrazu w czasie rzeczywistym, ale nie do obrobki video.

    >Oczywiscie nie znaczy to ze tego nie robia - najprosciej gdyby TomekM
    >wyjal jedna karte i sprawdzil czy mu dziala wolniej
    >Marx

    i wlasnie o to chodzi. prosilem go o jakis konkret. akurat tez zajmuje
    sie m.in. szeroko rozumiana obrobka video i przyjrzalem sie programom,
    ktorych uzywam. niektore maja wspomaganie GPU, co wcale nie znaczy, ze
    podlaczenie dwoch kart pomoze cokolwiek w pracy, czego TomekM
    najwyrazniej nie jest w stanie zrozumiec i pewnie sadzi, ze to dziala
    tak jak z CPU lub z rdzeniami. wiecej ich wsadzisz na plyte to
    szybciej bedzie (i to tez nie zawsze). nie przedstawil zadnych dowodow
    ani nawet konkretow, wiec nadal utrzymuje, ze z tymi dwoma kartami to
    albo majaczyl, albo sie pomylil bo nie zrozumial tego co czyta i teraz
    nie wypada mu zdania speca zmienic.
    gdyby to byl jakis dzieciak, ktoremu na gwiazde komputer sprezentowali
    (co oczywiscie wcale nie jest wykluczone) to bym to olal, ale jak
    koles twierdzi, ze ma 20 lat doswiadczenia iopowiada takie rzeczy, a
    potem jeszcze nazywa mnie betonem i niereformowalnym, tylko dlatego,
    ze wytykam bledy w tym co pisze i domagam sie potwierdzenia w faktach.
    no sorry, vinetou. <rs>