  • Data: 2013-12-08 08:46:37
    Temat: Re: żegnamy szewłoléééé
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l813jl$n2o$...@n...news.atman.pl...

    > Że ktoś nie wystarczy,

    Czyli nie zrozumiałeś przekazu z poprzedniego zdania, czy nadal nie
    rozumiesz co napisałeś?
    HINT: "nikt".

    > Już napisałem.

    Nie napisałeś.
    Napisałeś że Aveo jest tanie, co nie jest prawdą, bo konkurencja jest
    tańsza.
    Pewnie chodzi Ci o jakiś egzemplarz, który jest tańszy niż coś innego, nie
    wiadomo co, bo tego też nie napisałeś.

    Więc napisz o jaki egzemplarz chodzi, ile kosztuje, ile kosztuje podobnie
    wyposażona konkurencja, to będzie można ocenić Twoją wiarygodność.
    Na tą chwilę IMO raczej mijasz się z prawdą, Aveo drogie nie jest, ale
    specjalnie tanie też nie.