  • Data: 2013-12-07 08:26:37
    Temat: Re: żegnamy szewłoléééé
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 Dec 2013 23:53:35 +0100, Megrims napisał(a):

    > Amerykańska marka to splendor?

    Dla niektorych widac tak. A Chryslera pamietasz ?

    A co do pomyslow ... myslisz ze jakby Deawoo nazwali Opel, to by sie
    lepiej sprzedawalo ? Kosztem innych marek, czy kosztem Opla, bo
    przychodz klient do salonu, a tam auta drogie i tanie ...

    > Może dlatego, że w Europie z zasady nie lubią jankesów?

    Bo ja wiem ... zalezy pewnie kto i kiedy.
    No i czy przenosimy uczucia z ludzi na produkty.

    Poza tym zauwaz ze Opel w zasadzie nie ma drugiej marki, bo Vauxhalla
    tak traktowac nie mozna. Moze wlasnie probowali go wzmocnic
    marketingowo ... Chevroletem.

    J.