  • Data: 2013-12-07 12:15:47
    Temat: Re: żegnamy szewłoléééé
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-12-07 09:06, Użytkownik Cavallino napisał:

    > W porównaniu do?
    > Bo wiesz, że auta klasy B i to czasem większe od Aveo, zaczynają się
    > poniżej 30 tys?

    Nie ważne od ilu się zaczynają ważne ile kosztuje wersja popularna
    na dany rynek czyli z klimatyzacją, wspomaganiem kierownicy
    i paroma innymi dodatkami. Zaoferowanie golasa za 28 tysięcy
    którego nikt nie chce a którego cena po doprowadzeniu do
    powszechnie uznanego standardu wyniesie 38 tysięcy sprzedaży
    nie napędzi.
    Ale naiwny będzie się podniecał bo w dyskusji można tego taniego
    golasa wymienić jako argument. Prawda ?