  • Data: 2010-04-16 03:02:15
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Znaczy się Kwaśniewski jest co najmniej szesnaście razy lepszy od
    > Bieruta, co był zbrodniarzem :)
    > Ech, próba liczenia ustępującego łupieżu, jędrniejących pośladków jak
    > również lepszości prezydentów nie jest dobrym pomysłem.

    W ogóle szkoda większości słów, które padły w całym tym wątku, co nie?

    Lepiej już napisz jakie masz prognozy dla reporterki w niedzielę.

    BTW: W ostatnim poście (poza tym wątkiem) akurat zgłaszałem potrzebę
    wykonania jednego zdjęcia w Katedrze na Wawelu - to teraz byłaby okazja! :)
    Wyobrażam to sobie: wchodzę do Katedry, przepraszam wszystkich
    zebranych, podchodzę do kaplicy, rzut okiem, ustawiam aparat, zdjęcie,
    sprawdzenie, histogram, korekta, dla pewności drugie zdjęcie, jeszcze
    raz przepraszam, wychodzę.

    Ciekawe jak szybka reporterka wygląda z punktu widzenia licznych snajperów. ;-)

    (i znowu górą Pentax - w sam raz byłoby tu kolorowe body z cameramanem :))
    http://30.media.tumblr.com/tumblr_kzjozo40p21qa9er5o
    1_500.jpg

    pozdrawiam

    [mr.]