  • Data: 2010-04-16 02:38:35
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <l...@l...localdomain> wrote:

    > Serio aż tylu ludzi ma wartość co najmniej szesnastu Bierutów?
    > I ilu Bierutów równa się jednemu Piłsudskiemu?

    Rozumiem, że w pozostałych swoich wypowiedziach stosujesz identyczną
    (chciałem napisać: podobną, a to już brak precyzji) logikę? Nie
    używasz słów pół, połowa, itp. terminów z zakresu logiki i matematyki
    stosowanych potocznie w języku polskim, bo w świecie rzeczywistym nie
    wystąpiła jeszcze nigdy prawdziwa połowa?

    Nie tylko język - fotografia też jest pełna wszelkich analogowych
    niekonsekwencji i niedokładności z którymi mózg zdrowego człowieka
    doskonale sobie radzi. Masz z tym jakiś problem?

    pozdrawiam

    [mr.]