  • Data: 2010-04-13 06:48:59
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kokos" <k...@k...com> napisał

    > nie nasza mentalnosć, tylko Twoja i Tobie podobnych.

    Na szczęście moja mentalność różni się od Twojej.

    > Dziwie sie ze teraz masz go za co cenić a przed śmiercią nie miałeś...
    > jakies to dziwne
    > Cenisz bo zginął? tym sie wsławił według ciebie? a ja myślałem ze ludzi
    > cein sie za dokonania a nie za to ze umierają.
    I bilans dokonań nadal oceniam negatywnie - tu się nic nie zmieniło. Ale w
    tradycji naszej kultury jest to, że o zmarłych, zwłaszcza tragicznie nie
    powinno sie źle mówić. I trzeba to uszanoawać - bo ta tradycja jest częścią
    naszej świadomości narodowej. Dlatego sądzę, ze nie czas teraz na wzajemne
    złośliwości - i dobrze, że większość społeczeństwa to rozumie. Szkoda, że
    nie wszyscy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)