  • Data: 2010-03-01 08:32:57
    Temat: Re: zdjecia zimy
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maniooo (z domu)" <m...@g...com> napisał

    > Poczytaj o profilach:
    > http://www.mozilla.org/support/thunderbird/profile
    > Z z listy rozwijanej powyżej adresu grupy bądź adresów odbiorców nie da
    > się wybrać adresu, z którego chcesz wysyłać?

    Dzieki za podeslany link, nie pwadlbym na pomysl ze ustawianie profili
    odbywa sie w ten sposob. Poprobuje utworzyc kilka profili i zobacze jak to
    bedzie dzialac.

    A jesli chodzi o odpowiadanie pod cytatem to jest z tym spory problem bez
    wzgledu na mozliwosci danego programu pocztowego.
    Ja przez dluzszy czas mialem ustawione w thunderbird odpowiadanie pod
    cytatami.
    Tak jak pisalem uzywam ten program tylko do maili.
    Okazuje sie ze wszystkie maile ktore dotyczczas otrzymywalem, rowniez z
    zagranicy byly skonfigurowane z odpowiedziami nad cytatem. Ja odpowiadalem
    pod a moi rozmowcy nad i po pewnym czasie takiego maile nie mozna bylo
    zrozumiec.
    Kilka dni temu bylem zmuszony do zmiany ustawien thunderbirda na
    odpowiadanie nad cytatami inaczej to Ja wprowadzalem balagan do calej
    korespondencji.
    Widze teraz ze tych profili powinienem zalozyc nie tylko na kazdy serwer
    poczty wychodzacej ale rowniez oddzielnie na maile i oddzielnie na grupy
    dyskusyjne.
    W jaki sposob w takim ukladzie moge szybko sprawdzic czy mam nowe wiadomosci
    lub posty na grupach? W OE w jednym okienku widze wszystkie uzyte przeze
    mnie serwery z subskrybowanymi grupami(kazdy moze byc przypisany do innego
    SMTP) i wszystkie foldery mailowe. Czy z wieloma profilami w thunderbirdzie
    tez bedzie wszystko tak przejzyscie i w jednym okienku?

    --
    Szczepan