  • Data: 2010-03-01 07:29:57
    Temat: Re: zdjecia zimy
    Od: Franc <k...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 19:39:52 +0100, Szczepan napisał(a):

    > Użytkownik "maniooo (z domu)" <m...@g...com> napisał

    > Ja do korespondencji mailowej uzywam od paru lat tylko Thunderbird 2.0.0.14.
    > Niestety do grup dyskusyjnych nie bylem w stanie przystosowac Thunderbirda i
    > przeszedlem na OE.
    > W Thunderbirdzie nie bylem w stanie wysylac wiadomosci na grupy z roznych
    > adresow mailowych. Konto wychodzace jest tylko jedno i jesli na jakas grupe
    > chce wyslac wiadomosc z tego samego komputera moja corka to i tak musi
    > wyslac z mojego adresu. To wyklucza dla mnie taki program do korespondencji
> [...]

    Ostatnio przesiadłem się 40tude Dialog. Początkowo nie bardzo mi pasował,
    stare nawyki z OE.
    Najbardziej mi pasował XNEWS, ale niestety, nie ma ogonków w domyślnej
    instalacji, a bawienie się w małego progamistę-amatora nie bardzo mi
    pasiło.

    Spróbuj 40tude, mozesz podefiniować sobie kilka profili z różnymi mailami,
    różne stopki itd. Myślę, że jest możliwość podpięcia konrektnych profili do
    konrektnych grup.

    --
    Franc