  • Data: 2009-04-04 18:32:45
    Temat: Re: zdjecia w locie
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 04 Apr 2009 09:13:13 +0200, "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    wrote:

    >Skad jestes?
    >W Katowicach na Muchowcu jest firma, ktora zajmuje sie robieniem zdjec
    >lotniczych i maja do tego profesjonalny sprzet. Jak chcesz moge wypytac.

    dzieki. jakbys mi mogl podac tylko namiar kontaktowy na nich, to jzu
    sam wszystkiego dopytam.

> [...]
    >trzesie jak diabli bo na takich malych wysokosciach i malym samolocie
    >czuc konwekcje strasznie, w efekcie albo czekasz na perfekcyjna pogode,
    >albo sobie wybijesz zeby ciezszym sprzetem :)
    >Pomysl ze zdemontowaniem drzwi jest ok, ale niesadze, zebys latwo kogos
    >na to namowil, tu ew. ekipa holujaca szybowce moglaby ci pomoc. Oni maja
    >czesto zdemontowane drzwi, w cessnie ci nikt tego nie zrobi, a
    >przynajmniej tanio. Bo po odkreceniu drzwi (o ile to w ogole jest zgodne
    >z przepisami) samolot musialby zobaczyc inspektor, potem po ponownym

    hmmm. robiac ostatnio zdjecia z, co prawd,a samochodu, w ktorym nie
    moglem otworzyc okien, zastanawialem sie jak mialaby sie sprawa z
    otwarciem okna w samolocie. do tego musilaby byc specjalnie
    zmodyfikowany samolot i jeszcz jak piszesz przejsc odpowiedni
    przeglad. raczej modyfikacja samolotu na jedna sesje odpada.
    helikopter chyba by sie lepiej sprawdzil.

    >A jesli chcesz w miare tanio i zdjecia dobrej jakosci to znajdz w
    >okolicy baloniarzy. Ma to ta zalete, ze nic ci nie przeszkadza, balon
    >lata wolno i nie trzesie, oczywiscie problem jest z kierunkiem ;)
    >Koszt kolo 1-2kPLN. Wynajecie samolotu - kolo 700-1000zl/h.

    ok. chyba juz zaczynam miec czysty obraz calej sytuacji. jeszcze raz
    dzieki. <rs>