    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdjecia w locie
    Date: Fri, 3 Apr 2009 04:07:34 -0700 (PDT)

    On 3 Apr., 11:35, m...@g...com wrote:

    > Ale ja nie mowie, ze nie wolno.
    > Tylko, ze kilka razy juz byla o to awantura w ostatnim roku. Prawo
    > prawem, a "ambicje derektorow" swoja droga.
    > Wiec sie zastanawiam czy ktos nadgorliwy nie rzucal sie rowniez o
    > powyzsze zdjecia.

    to nie o to chodzi .
    kiedys byl zakaz fotografowania wszelkich urzadzen kolejowych -
    formalnie nie mozna bylo sfotografowac semafora czy ciuchci.
    wlasciel dworca moze sobie nie zyczyc aby ktos bez jego zgody
    wykonywal zdjecia na jego terenie profesjonalnie czyli odplatnie.
    Osobie prywatnej dla wlasnego celu nikt nie zabroni - co najwyzej
    jakis nadgorliwy moze domniemywac ze robisz to dla kasy i stracisz
    troche czasu na wyjasnienia.
    tak jak np producenci filmu chcac robic swoje zdjecia na dworcu bez
    zgody wlasciciela moga byc usunieci
    tak i maly prywaciarz robiacy tam fotki jednym aparatem za 1000 zl do
    tego z heliosem za 20 zl ze wzgledow oszczednosciowych tez moze byc
    usuniety.