  • Data: 2009-04-03 16:47:33
    Temat: Re: zdjecia w locie
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Apr 2009 08:58:03 +0200, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> wrote:

    >nie podniecaj sie jeszcze niestety :( Taka zabawka bedzie
    >kosztowala conajmniej 15 tysiecy a raczej wiecej przypuszczam
    >to primo. Secondo nawet chyba sobie nie zdajesz sprawy jak
    >trudno pilotowac helikopter.

    pozwol, ze ja zadecyduje ile moge na to wydac i nie martw sie o moje
    (czy tez operatora) zdolnosci pilotowania takiego sprzetu.

    >Sa firmy ktore robia takie zdjecia ale zadna Ci nie poleci
    >takim modelem nad miastem jest to niewykonalne z dwoch
    >powodow mozliwosci technicznych i przepisow lotniczych.

    takie zezwolenie mozna zalatwic. nie nad jednym miastem to nad innym.

    >Jedyna sesnowna opcja wynajecie samolotu lub motolotni
    >tak jak ja to robilem ale tutaj z miastem zaczynaja sie schody.
    >Strefy zamkniete, kanaly powietrze, potrzebne zgody na
    >przelot itp. Motolotnia musi byc wyposazona w sprzet do
    >lacznosci radiowej jak samolot. Poza tym to niewiarygodne
    >koszty za godzine takiego lotu.

    z pewnych wzgledow lotnia nie wchodzi w rachube interesuje mnie tylko
    takie rozwiazanie o jakie pytalem. <rs>