  • Data: 2011-07-21 14:59:11
    Temat: Re: zdjecia slubne po raz kolejny
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-21 16:40:44 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > A jak nie dygnie? Z doświadczenia, dyga tak samo często jak nie dyga.

    Ale na niedygniętym panna M. może już mieć mało słitaśny wyraz buźki.
    Zdarzyło mi się focić na paru ślubach (zupełnie niezarobkowo, za
    cholerę nie chciałbym z tego żyć) i schodzenie poniżej 1/45-1/60 (przy
    ogniskowych 35-50 mm) daje już dużą loterię z poruszeniem obiektów.

    > Z rachunku - robiąc dwa razy więcej zdjęć mamy wszystkie ostre :)

    I dwa razy więcej zdjęć do przejrzenia. ;-)

    de Fresz