  • Data: 2011-07-21 15:11:22
    Temat: Re: zdjecia slubne po raz kolejny
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-21 16:59, de Fresz pisze:
    > Ale na niedygniętym panna M. może już mieć mało słitaśny wyraz buźki.
    > Zdarzyło mi się focić na paru ślubach (zupełnie niezarobkowo, za cholerę
    > nie chciałbym z tego żyć) i schodzenie poniżej 1/45-1/60 (przy
    > ogniskowych 35-50 mm) daje już dużą loterię z poruszeniem obiektów.

    > I dwa razy więcej zdjęć do przejrzenia. ;-)

    Nie wiem, jakie masz spostrzeżenia, ale od czasów istnienia stabilizacji
    ilość ostrych zdjęć wzrosła mi nieporównywalnie. Gdybym pśtykał śluby
    częściej niż raz w roku po znajomości, na pewno zainwestowałbym w jasny
    stabilizator).

    W czasie mszy czy na weselichu już nieco później ludzie potrafią trwać w
    bezruchu bardzo długi czas. Przy 1/20 wystarczy pstryknąć 2 czy kilka
    (jeśli mamy dużo twarzy w kadrze) i będzie fajny materiał, praktycznie
    nie do zrobienia bez podparcia i braku stabilizacji.

    --
    pozdrawia Adam
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego