  • Data: 2009-08-04 13:44:19
    Temat: Re: zdjecia cyfrowe
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:

    > Watpie. Raczej nie wyobrazam sobie, zeby ktos bral mnie za swojego
    > mistrza.

    Widzę, że się spóźniłem... Bo przyleciałem tu z gotowym tekstem:

    > Hie, hie... właśnie skojarzyłem - czasem nie o Tobie opowiastka cała?
    > Czas i miejsce się zgadza... ;-)

    Wiesz... A może lepiej nie odpowiadaj? O takiej porze (6:33 AM)
    czasem pisze/mówi się szybciej niż myśli, ;-) a w końcu to licentia
    poetica autora i może lepiej niech tak zostanie? Moim zdaniem tak
    będzie nawet lepiej. :)

    Zatem dzięki za TAKĄ odpowiedź! ;-)

    Bye

    Mariusz [mr.]