  • Data: 2009-09-07 18:21:44
    Temat: Re: [zdjecia] Kazimierz II
    Od: Kamel3D <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Kazimierz II to próba pokazania drugiej twarzy Krakowskiej dzielnicy,
    > twarzy, która kurczy się z roku na rok i zamiera.

    Kurczę, byłem w Krakowie, łaziłem też po Kazimierzu... ale nic tam nie
    znam... w "kąty" się nie zapuszczałem...

    > Całość sklejona jest w formie flasha i wymaga jednobitowego łącza. Może
    > zrobię później jakiś panelik z buforem, na razie jest jak jest.

    Jak się ściągało, to nawet na 2 MB jakoś tak się dźwięk dławił/gubił...
    Jak se potem znów nacisłem plej, to już ładnie było ;)

    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.com | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \