  • 131. Data: 2010-04-16 19:51:50
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq9n7g$c53$1@inews.gazeta.pl>,
    kamil nabazgrał:
    > W konia faktycznie ktos nas tu robi. Glownie osoby, ktorym z zalobnego
    > przemeczenia mozgi przestaly dzialac prawidlowo i przescigaja sie teraz w
    > wynoszeniu na piedestal osob, ktore przez kilka ostatnich lat krytykowaly.
    >
    > Jak ja, kurwa, nie lubie hipokrytow.

    W Polsce jest taka tradycja: o zmarłych mówimy dobrze, albo wcale.
    Niektórzy mają taką pracę, że muszą ciągle coś nawijać... O każdym
    można powiedzieć coś dobrego i złego, zaś JK był jakby nie patrzeć
    miał sporo skrajnych wad jak i zalet. Nie trzeba być hipokrytą, by
    znaleźć coś pozytywnego do pochwalenia, nie zaprzeczając też swoim
    wcześniejszym poglądom.

    Choć niektórzy rzeczywiście w kulki lecą.

  • 132. Data: 2010-04-16 19:55:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > W Polsce jest taka tradycja: o zmarłych mówimy dobrze, albo wcale.

    Tradycja głupia, ale okej.
    Natomiast tu się od dawna mówi o żywych, którzy już zbyt mocno rozrabiają.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 133. Data: 2010-04-16 20:12:07
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > kamil nabazgrał:

    nie gadaj JK też....

  • 134. Data: 2010-04-16 20:14:08
    Od: l...@l...localdomain

> [...]

    W Polsce jest taka tradycja: o zmarłych mówimy dobrze, albo wcale.
    Niektórzy mają taką pracę, że muszą ciągle coś nawijać... O każdym
    można powiedzieć coś dobrego i złego, zaś LK był jakby nie patrzeć

  • 135. Data: 2010-04-18 00:13:35
    Temat: Re: zdj pary prezydenckiej
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 14 of Apr 2010 23:37, p...@p...onet.pl wrote:

    > Dobra - moze sprobuje powrocic do tematyki grupy, ktora chyba umknela
    > kilkadziesiat postow wyzej. Ktos robil, ma dobre zdjecia naszej
    > HISTORII ktora sie obecnie dzieje? Abstrahujac od jej ocen. Rzadko sie
    > zdarza, by miec mozliwosc uczstnictwa w tak burzliwych, ciekawych (??)
    > i na pewno wartych dokumentacji momentach....

    A ja błagam tych wszystkich, którzy wyjdą z teleobiektywami
    - zwłaszcza takimi wielkości bazooki - uważajcie na siebie!
    I w razie czego, ambicje do kieszeni, rurę na ziemię, a ręce do góry.
    Życie może się jeszcze przydać do ważniejszych celów.

    --
    nb

  • 136. Data: 2010-04-18 07:36:16
    Temat: Re: ? pary prezydenckiej
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:
> [...]
    > I w razie czego, ambicje do kieszeni, rurę na ziemię, a ręce do góry.
    > Życie może się jeszcze przydać do ważniejszych celów.

    To sie chyba nieco zdezaktualizowało, chmura rodem z piekła uwolniła
    wielu od przykrego obowiązku. Solidarnie podziękowali i powiedzieli, że
    wpadną przy okazji.
    A pycha tutejszych została poskromiona wręcz symbolicznie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /90% ludzi nie powie nigdy nikomu tego, o czym myśli przez 90% czasu/

  • 137. Data: 2010-04-18 09:33:52
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 18 of Apr 2010 09:36, Janko Muzykant wrote:

    > To sie chyba nieco zdezaktualizowało, chmura rodem z piekła uwolniła

    Wygląda dosyć upiornie:
    http://www.icelandreview.com/icelandreview/upload/im
    ages/news/gos/gigur_eyjafjallajokuls_tf-sif_15april2
    010.jpg