eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzbyt niskie napięcieRe: zbyt niskie napięcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!not-for
    -mail
    From: maniac <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zbyt niskie napięcie
    Date: Wed, 15 Feb 2012 20:45:12 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <jhh203$5cb$1@news.task.gda.pl>
    References: <4f3aa6f2$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-42-198.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1329335107 5515 87.206.42.198 (15 Feb 2012 19:45:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2012 19:45:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <4f3aa6f2$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434709
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-14 19:24, M1SLQ pisze:
    > Jest sobie samochód, w którym przez kilka minut po uruchomieniu światła
    > słabo świecą, dmuchawa słabiej kręci, wycieraczki wolniej wycierają. W
    > pewnej chwili następuje natychmiastowy powrót do normy, reflektory,
    > podświetlenie deski, nawiew zaczynają funkcjonować normalnie. Problem ów
    > nie zależy od prędkości obrotowej silnika. Co Szanowna Grupa proponuje
    > sprawdzić?

    Sprawdź na początek wszystkie masy - przewody idące do karoserii od np.
    silnika czy innych elementów metalowych silnika. Problemem może być
    zaśniadziały kabel lub śrubka albo gwint, w który wkręca się kabel. Po
    rozgrzaniu auta problem znika, bo wysycha wilgoć. Później znów
    zawilgotnieje i masz dziwne jazdy z elektryką.
    Jeżeli masz możliwość sprawdź napięcie na akumulatorze przed rozruchem.
    Powinno wynosić około 12.50v. Włącz silnik i znów sprawdź napięcie na
    biegu jałowym - przy normalnych obrotach (około 800 RPM). Tutaj powinno
    być przy zdrowym alternatorze minimum 13.8v. Podkręć obroty do 2000 RPM,
    użyj do tego drugiej osoby, i zmierz znów napięcie. Powinno być równo
    lub więcej niż 14.4v, ale nie więcej niż 15v.
    I to w sumie tyle. Powodzenia.


    --
    maniac

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: