-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!not-for
-mail
From: maniac <t...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zbyt niskie napięcie
Date: Wed, 15 Feb 2012 20:45:12 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 24
Message-ID: <jhh203$5cb$1@news.task.gda.pl>
References: <4f3aa6f2$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-206-42-198.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1329335107 5515 87.206.42.198 (15 Feb 2012 19:45:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2012 19:45:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <4f3aa6f2$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434709
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-14 19:24, M1SLQ pisze:
> Jest sobie samochód, w którym przez kilka minut po uruchomieniu światła
> słabo świecą, dmuchawa słabiej kręci, wycieraczki wolniej wycierają. W
> pewnej chwili następuje natychmiastowy powrót do normy, reflektory,
> podświetlenie deski, nawiew zaczynają funkcjonować normalnie. Problem ów
> nie zależy od prędkości obrotowej silnika. Co Szanowna Grupa proponuje
> sprawdzić?
Sprawdź na początek wszystkie masy - przewody idące do karoserii od np.
silnika czy innych elementów metalowych silnika. Problemem może być
zaśniadziały kabel lub śrubka albo gwint, w który wkręca się kabel. Po
rozgrzaniu auta problem znika, bo wysycha wilgoć. Później znów
zawilgotnieje i masz dziwne jazdy z elektryką.
Jeżeli masz możliwość sprawdź napięcie na akumulatorze przed rozruchem.
Powinno wynosić około 12.50v. Włącz silnik i znów sprawdź napięcie na
biegu jałowym - przy normalnych obrotach (około 800 RPM). Tutaj powinno
być przy zdrowym alternatorze minimum 13.8v. Podkręć obroty do 2000 RPM,
użyj do tego drugiej osoby, i zmierz znów napięcie. Powinno być równo
lub więcej niż 14.4v, ale nie więcej niż 15v.
I to w sumie tyle. Powodzenia.
--
maniac
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.12 20:51 M1SLQ
- 15.02.12 22:09 Jakub Witkowski
- 15.02.12 22:28 M1SLQ
- 15.02.12 23:32 RoMan Mandziejewicz
- 15.02.12 23:32 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=