    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: zbieznosc
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <pwolav4ev49j$.l317smxxbyr4$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    Date: Fri, 29 Jul 2022 10:10:00 +0200

    On Thu, 28 Jul 2022 15:58:00 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    jeszcze lepiej numer telefonu do nich.

    adres. Działalność gospodarcza nie jest objęta ochroną danych osobowych a wręcz
    przeciwnie, w nazwie musi być nazwisko właściciela. Założyłeś temat tak jak ten z
    pilotami żeby głupkom trochę czasu zająć. Mam rację?

> [...]
    > byłeś. Jak byś był to dałbyś adres wczoraj. Od razu bys dal w
    > pierwszej odpowiedzi. A ty żeby nie wyjść na głupka dzień szukałeś
    > kto ma taki przyrząd we Wrocławiu. Ciekawość istotna rzecz ale po
    > co kłamać. Wiem że jesteś starym trollem. Ale specyficznym. Nie
    > kłócisz się itp. Ale rzucasz jakieś hasło i masz frajdę jak inni
    > flaki sobie wypruwają żeby się popisać informacjami. Bazujesz na
    > niskich instynktach żeby wykorzystać dla własnej frajdy głupich
    > ludzi. Kradniesz im to co mają najcenniejszego. Kradniesz im czas
    > nie dajac nic na wymianę. Czasami też się dam naciąć.

    Mysl sobie co chcesz, ale jednego nie rozumiem ... nie wolno mi sie
    zainteresowac jak cos dziala? Nawet jesli tylko zobaczylem na filmie?
    I co - nie moglem podac adresu stacji z filmu?

    > W temacie o
    > pilocie na przykład. Miałem problem jaki opisałes i go rozwiązałem
    > za śmieszne pieniądze.

    Ale uzyteczny opis dales dopiero miesiac pozniej.

    Pierwsza odpowiedz byla minimalnie uzyteczne, bo kupic na aliexpres
    pilota ... troche jak kupowanie kota w worku, a jeszcze trzeba miec
    dostep do sterownika.

    Drugi zreszta tez malo uzyteczny, bo nie wiadomo, czy te samouczace
    wszystkie dzialaja jak opisales, czy tylko u ciebie, czy cos
    spierdoliles.
    To juz bardziej LordBluzg pomogl, pisząc, ze samouczace kosztuja psie
    pieniadze.

    Zresztą problem jak widzisz mam inny:
    -jak odebrac sygnal z pilota,
    -jak ustalic czestotliwosc nadawania.

    I tu dziekuje tym kolegom, ktorzy podpowiedzieli.

    > A o tym jak działała polska wyważarka do kół
    > w której nie było żadnej elektroniki akurat wiem. W PRL NOT wydał
    > książkę o narzędziach i urządzeniach stosowanych i zalecanych przy
    > naprawach samochodów. Były w niej opisy i zasada działania różnych
    > urządzeń. W Polsce produkowali dwa urządzenia do wyważania kół.
    > Czysto mechaniczne z bardzo sprytnym algorytmem i nowocześniejsze
    > elektryczne w którym wskaźnikiem był miliamperomierz tablicowy. Ale
    > żebyś się zesrał nie napiszę ci jak to działało.

    Trudno, umre w nieswiadomosci.

    P.S. Duzo rzeczy mnie ciekawi.
    Np mam w budynku winde hydrauliczną. Tlok/tłoczysko czy nurnik ma
    blisko 10m.
    Jak oni to wsadzili?
    Budynek stary i gesto obsadzony ... helikopterem byloby najłatwiej :-)

    A moze da sie to złozyc z czesci, ale tak, zeby sladu nie bylo widac
    i uszczelki nie cierpialy ?

    J.