eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikazbieznosc › Re: zbieznosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne
    .de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am
    s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 25 Jul 2022 22:27:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.11.0
    Subject: Re: zbieznosc
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <1...@4...net>
    <tbg4je$3n1ps$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    From: yabba <...@...pl>
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <62defcc9$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.72.53.2
    X-Trace: 1658780873 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 551 89.72.53.2:60077
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2346
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:773475
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.07.2022 o 09:14, J.F pisze:
    > On Sat, 23 Jul 2022 08:31:10 +0200, ToMasz wrote:
    >> W dniu 21.07.2022 o 18:09, J.F pisze:
    >>> w samochodzie.
    >>> Ostatnio mi ustawiali na maszynce Hunter DSP 600
    >>> jak oni to zrobili ?
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=EMQ4_sdHZDU
    >>>
    >>> Na koła są zakladane "reflektory", pasywne,
    >> i w tym miejscu powstaje największy błąd. Albo inaczej: jeśli powstanie
    >> błąd, (krzywa felga, nawet nie w sensie po kontakcie z krawężnikiem, ale
    >> z fabryki, bo akurat ten parametr nie jest krytyczny, brud na feldze
    >> itp)to ta metoda nie pozwoli na jego wychwycenie.
    >> no to czemu takie coś stosujemy? Bo jak auto felgi są w stanie idealnym,
    >> to metoda jest wystarczająco dokładna a dużo szybsza
    >
    > Jakos tak wszystkie metody zawsze cos mocowaly do felgi.
    > Pozostaje kwestia sprawdzenia, czy felga prosta, i ewentualnie
    > kompensacji ..
    >

    Dlatego przed właściwym pomiarem powinna być przeprowadzona kompensacja
    bicia felgi. Podnosi się samochód i przekręca się każde koło z założoną
    głowicą pomiarową o określony kąt (nie wiem dokładnie czy to jest 90 czy
    180 stopni).
    Inna sprawa, że nie każdemu warsztatowi chce się to robić i ustawiają z
    cichym założeniem, że felgi są idealne.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: