  • Data: 2010-09-07 12:46:23
    Temat: Re: zastosowanie samochodu znamy że ?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 23:43, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:
    > no właśnie. Kolega mój zamówił właśnie Skode yeti 1,2 TSi bodajże  czy jakoś
    > tak. I jakoś tak mi się to nie składa. Taki motoreczek w takiej
    > kolubrynie.On zachwycony po jeździe próbnej z zamówieniem w kieszeni. Ja się
    > zastanawiam do czego ten samochód się właściwie nadaje...
    > Dyskutujcie.

    Eee no nie jest zle.
    100koni i wazy 1,3t.

    Fiesta ma 70 koni i wazy 1,1t i dzieki sensownej skrzyni jest calkiem
    ok (a nawet bardziej niz calkiem) na miasto. A w trasie sie normalnie
    kula. No i zre tylko 6,5/100 (jak by nie jezdzic).
    Jezdzic sie daje calkiem fajnie ale rzeczywiscie, jak ktos jubi sobie
    depnąć i wyprzedzic naraz 2-3 turlaczy to sie nie uda. I pewnie ta
    skoda jest podobna.

    Ale za to mozna duzo gratow upchnac. Jak widze to z tylu pare workow
    cementu i dlugie listwy da sie wepchnac.
    I wiesz, oszczedzajac te (nie wiem ile :) ) kase na silniku mamy dobre
    (tu przeliczyc :) ) kkm "za darmo" :)

    --
    Lukasz Sczygiel