  • Data: 2010-09-07 11:03:34
    Temat: Re: zastosowanie samochodu znamy że ?
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 00:35, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:
    > Zadaję sobie te pytania bo znam kumpla. Do tej pory racjonalista w każdym
    > calu mierzący siły na zamiary i potrafiący uzasadnić każdą decyzję. Ten
    > wybór uzasadnia bezpieczeństem samochodu.  Na ten samochód będzię wzięty
    > duży kredyt na minimum 5-6 lat.

    Mnie bardziej nurtuje branie kredytu na ten samochod. Rozumiem branie
    kredytu na mieszkanie, bo
    - mieszkania raczej zyskuja na wartosci
    - nie kazdy ma mozliwosc/warunki zeby mieszkac z rodzicami poki sie
    nie odlozy kasy na mieszkanie a gdzies trzeba mieszkac.

    Ale w przypadku samochodu? O ile nie ma sie wymiernych zyskow z zakupu
    drozszego samochodu na kredyt zamiast tanszego za gotowke to nie widze
    sensy kredytow samochodowych. Co innego jakby koles mial firme
    transportowa i kupowal wypasna ciezarowke czy nowy autobus... ale i
    tak chyba popularniejszym rozwiazaniem jest wtedy leasing. Natomiast
    kredyt na toczydlo do prywatnego uzytku...